UPDATED : 20+ websites to submit your craft tutorials and bring traffic to your blog!

10:41 π.μ.

**Updated 10.10.2016 : I've deleted some websites that are closed and added some new ones!**
 
If you are a craft blogger and you make tutorials you know it requires a lot of work! And when you hit "publish" you hope many many people read it! But you also know it's hard to spread the word out there and attrack attention to your work.You need to use all resources available. A good idea is to submit your projects to link parties! Another thing you can do is submit your projects to sites that feature them and link back to your blog. I have put together a list of some of those sites and I wanted to share it with you.

Αν είσαι blogger και ασχολείσαι με τις κατασκευές ξέρεις πως το κάθε ποστ απαιτεί πολλή δουλειά! Και όταν πατάς "δημοσίευση" σίγουρα εύχεσαι να το δει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται! Αλλά ξέρεις και πόσο δύσκολο είναι αυτό οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις όποιο μέσο υπάρχει διαθέσιμο. Εκτός απο τα λινκ πάρτυ στα οποία μπορείς να συμμετέχεις μια καλή ιδέα είναι να ζητήσεις να δημοσιευτεί η κατασκευή σου στα site που υπάρχουν και φιλοξενούν δωρεάν διάφορες κατασκευές αλλά με λινκ στην πηγή. Μάζεψα λοιπόν διάφορα τέτοια site (τα καλύτερα κατά τη γνώμη μου) και τα μοιράζομαι μαζί σας.




I have visited all of these sites and submited some of my projects on most of them. You can submit your projects very easy but on most of them you need to be approved to be featured. So, this is my list :

Τα έχω επισκεφτεί όλα και έχω καταχωρήσει κατασκευές μου σε αρκετά από αυτά. Βέβαια στα περισσότερα πρέπει να ξέρετε πως πρέπει η κατασκευή σας να περάσει από έγκριση πριν δημοσιευτεί. 

1. Craftgawker (this is a must! you need to try to get your crafts here, it can bring huge traffic but keep in mind that your photos must be impeccable and don't have watermarks on them)
2. Favecrafts (really good traffic from here!)

3. Inspiration diy 
4Totally tutorials 
5Craftroulette 

6All free jewelry making 
7Craftgossip (great traffic from here too!)
8Craftbits
9. Cut out and keep 
10. Plaid online 
11. Craftstylish 
12. Dollar store crafts 
13. Oh crafts 
14. Makoodle 
15. Diy cozy home 
16. One pretty thing 
17. 30minute crafts 

18.Refashion nation
19DIY crush   
20. For Greek bloggers only : diy a la greek 
21. All free holiday crafts

I hope you find my list helpful! If you know any more sites that I could add please comment!

Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμη η λίστα μου! Αν έχετε και κάποιο άλλο υπόψιν σας που θα μπορούσα να προσθέσω, παρακαλώ αφήστε μου σχόλιο!

*This is not a sponsored post or a paid advertisement, these are just some information I've gathered. 
 I do not own any of these sites or have any relationship whatsoever with them.
Please check every website's terms of use before submiting anything.*

*Αυτο το ποστ δεν είναι διαφημιστικό, είναι απλά ενημερωτικό.
Δεν εχω καμία σχέση με τις παραπάνω σελίδες.
Θα συνιστούσα να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους χρήσης του κάθε site πριν υποβάλετε οτιδήποτε.* 

I'm linking this post to these fabulous parties :
think and make thursdays 
All things thursday 
no rules weekend blog party 
the pretty pintastic party 
create it thursday 
retro-repin-party 

You Might Also Like

30 σχόλια

  1. Ευχαριστούμε! Θα προσπαθήσω να τα χρησιμοποιήσω για τις κατασκευές μου.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση. Σ' ευχαριστούμε πολύ :)
    Την καλημέρα μου & καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα και καλό μηνα! η δικιά σου gallery στο craftgawker ειναι φανταστικη πάντως!

      Διαγραφή
  3. Ααα να σημειώσω ότι στο Craftgawker θέλουν μόνο tutorials κι όχι απλά crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι! πολυ σωστή παρατήρηση! με εχουν αποριψει γιαυτο το λογο εχεις δικιο!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ χρήσιμο!Για να σιγουρευτώ ότι θα το δει περισσότερος κόσμος το έβαλα και στο σχετικό πίνακά μου στο πίντερεστ (για να το βρω κι εγώ μελλοντικά, γιατί σίγουρα θα το χρειαστώ!)
    Αν δε γίνομαι κουραστική, θα ήθελες να μας κάνεις κάτι αντίστοιχο και για τα λινκ πάρτι που αφορούν diy & crafts;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου φάνηκε χρήσιμο! τα λινκ παρτυ ειναι χιλιάδες και συνεχως βρισκω καινούρια γιαυτο σε παραμπέμπω στο σχετικό μου πίνακα στο πιντερεστ τα εχω εκει συγκεντρωμένα όλα! θα στα κανω και share στο g+

      Διαγραφή
  5. ayta einai...τελεια αναρτηση! ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντίνα μου δεν πειράζει που τα ιστολόγιά μας είναι στα ελληνικά; Και το google translate δεν κάνει τόσο καλή μετάφραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως καποια απο τα site δεν ξερω αν τα δεχονται αν δεν είναι στα Αγγλικά αλλά στο craftgawker εχω δει και tutorial σε αλλες γλωσσες! άλλωστε αν εχεις πολλες φωτο με τα βήματα η μετάφραση δεν ειναι αναγκη να ειναι τελεια! όπως και να χει πιστεύω πως αν θέλει κάποιος να εχει μεγαλύτερο κοινό καλό είναι να γραφει και στα Αγγλικα.

      Διαγραφή
  7. Για να ρίξω μια ματιά ;)

    Καλό απόγευμα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες!! Πολύ χρήσιμες!! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρήσιμη ανάρτηση! Ευχαριστούμε Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια η λίστα σου Ντίνα μου! Το craftgossip είχε δείξει μια κατασκευή μου από μόνο του μια φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστούμε Ντίνα μου που μοιράζεσαι μαζί μας έναν τέτοιο χρήσιμο κατάλογο... φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκεφτηκα πως μπορεί να ενδιαφέρει πολλους! φιλάκια Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  12. Ντινάκι μου είσαι καταπληκτική!! Πραγματικά πολύ χρήσιμη η λίστα σου!! Χαίρομαι πολύ για το πνεύμα αλληλοβοήθειας που υπάρχει μεταξύ μας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπιζω να σου φανουν χρήσιμα!!! αλλοίμονο Ελένη μου άλλωστε κι εγω βρηκα τα περισσότερα μεσω άλλων blogger!

      Διαγραφή
  13. Hi Ntina. This post is very important, thanks a lot! Baci forma florence ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Here is another site accepting submissions for art, craft and DIY projects
    Creative in Chicago

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on