Easter bunny canvas DIY! / Φτιάξτο μόνη σου : Πασχαλινός λαγός σε καμβα!

11:39 μ.μ.

I've been dealing with this project for over a week now!  No, it's not that difficult to make a painted canvas, it's only difficult in my house! My baby is crawling and making her first steps and with a very active and happy 5-year-old....well, you get the picture! But I'm proud to say, despite all setbacks it's finished and it's on my fireplace!

Ετοίμαζα αυτό τον καμβά εδώ και περίπου μια εβδομάδα! Όχι δεν είναι τόσο δύσκολο να βάψεις εναν καμβά, στο σπίτι μου όμως είναι! Το μωρό πλέον μπουσουλάει (και περπατάει με υποστήριξη) και η μεγάλη μου απλώς είναι ενα χαρούμενο και ζωηρό παιδάκι! Οπότε δεν υπάρχει και πολύς ελεύθερος χρόνος και χώρος...Με περηφάνεια όμως σας λέω ότι κατάφερα και το έφτιαξα και πήρε τη θέση του στο τζάκι! 



Ηere's what I used :
a blank canvas, white cardstock paper, small white pom-pom (or you can make one with some yard), small piece of fancy cord and tempera paint (or whatever paint you want).

Να τι θα χρειαστείτε αν θέλετε να τον φτιάξετε κι εσεις :
εναν καμβά, χαρτόνι λευκό, μικρό πομ πον λευκό (ή μπορείτε να φτιάξετε ένα με νήμα), ένα μικρό κομμάτι κορδόνι και τέμπερες (ή άλλου τύπου βαφές).

I painted the canvas several coats letting each coat dry before applyind the next. 

Τον έβαψα αρκετά χέρια αφήνοντας ενδιάμεσα να στεγνώσουν. 

Print your bunny template (I found mine here) in white cardstock and glue it carefully onto the canvas. 

Τυπώστε το λαγουδάκι σας σε λευκό χαρτόνι και κολλήστε το προσεκτικά στον καμβά. Τον λαγό τον βρήκα εδώ.


Let it dry and prepare your flower garland. I printed out some daisies and glued them on a piece of cord. 

Αφήστε το να στεγνώσει και ετοιμάστε εντωμεταξύ τη λουλουδένια σας γιρλάντα. Εγω τύπωσα κάποιες μαργαρίτες και τις κόλλησα σε ενα κορδόνι.


Finally, you'll need a bunny tale. I used a pom pom I had but you can make one out of yard or even use a cotton ball.

Τέλος, θα κολλήστε την ουρά. Εσείς μπορείτε εκτός από έτοιμο πομ πον να χρησιμοποιήσετε ακόμη και λίγο βαμβάκι.

I'm very happy with my bunny! I think it's so cute! Can't wait for Easter! What do you think? Do you like it? What's your favourite Easter decoration?

Είμαι πολύ χαρούμενη με το λαγουδάκι μου! Με κάνει να ανυπομονώ για το Πάσχα! Πως σας φαίνεται? Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο Πασχαλινό διακοσμητικό?






You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Πολύ χαριτωμένο το easter bunny σας!!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι ωραίο, ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!!!!!!!!!!!! Μ'αρέσει πολύ και το χρώμα του, το μωβ είναι το δεύτερο αγαπημένο μου χρώμα, μετά το ροζ και το φούξια φυσικά, χεχε! Γεια στα χέρια σου Ντίνα μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πάρα πολυ!!! αυτα ειναι και μενα τα αγαπημενα μου χρωματα φυσικα! φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ γλυκό. Και τα λουλουδάκια που υπεραγαπώ το έκαναν ακόμα πιο όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω! και μενα μου αρεσουν τοσο πολύ τα λουλουδάκια!

      Διαγραφή
  4. Αχ ηθελα να κανω καρτουλες ετσι και δεν εβρισκα λαγο...με εσωσες! σε καμβα δεν το ειχα σκεφτει, αλλα ειναι σουπερ!!! τελεια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι! ελπίζω να το χρησιμοποιήσεις! νομιζω ειναι το καλυτερο σχεδιο λαγου που κυκλοφορει στο ιντερνετ να 'ναι καλα η κοπέλα που το έδωσε για ελέυθερη χρηση!

      Διαγραφή
  5. Μα τι ομορφο λαγουδακι και ποσο ωραίο φτιαγμένο;η ιδέα να το βάλεις σε καμβά και να το βαψεις σε τόσο ανοιξιάτικα χρωματα με την γιρλάντα το έκανε ακόμα πιο πασχαλινό πιο γλυκουλικο...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε ευχαριστω πολυ! το γλυκουλικο ήθελα να πετυχω γιατι σκεφτομαι να το χρησιμοποιήσω και μετα το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντινα τρελάθηκα με τη λεπτομέρεια της φουντιτσας!!!! Τέλειο είναι... Εγώ δεν έχω στόλισει ακόμα και δε πιστεύω να στολίσω γιατί η μικρή μου δεν αφήνει τίποτα όρθιο! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε και η δικια μου αφηνει τπτ ήσυχο! τον καμβα περισσοτερο τον έφτιαξα για χρήση μετα το Πάσχα! κατι εχω στο μυαλο μου!

      Διαγραφή
  8. Τελικά η απλότητα είναι αυτή που κάνει μια κατασκευή κομψή και όμορφη. Ευχαριστούμε και για το εκτυπώσιμο λαγουδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω Ελευθερία! το λαγουδακι ήμουν τυχερη που το βρηκα!

      Διαγραφή
  9. I really like your crafts! Thank you for joining us at Bloggers Brags Pinterest Party!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο πιο χαριτωμένος λαγός ever Ντίνα μου! Πολύ μου άρεσε! Θα δοκιμάσω σίγουρα κάτι αντίστοιχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Κατερίνα μου! να το δοκιμασεις ειναι ευκολο και εχεις πολλες δυνατότητες να το φτιαξεις οπως θελεις!

      Διαγραφή
  11. This looks amazing! You are so talented. Pinned and tweeted. Thanks for being a part of our party. I hope to see you tonight at 7 pm. Happy Monday! Lou Lou Girls

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thanks for sharing over at the DIY Crush Craft Party. Yes, it's definitely hard to get any crafting done with little ones in the house, but it keeps us sane! We've added this to our Pinterest board. Don't forget to stop by on Thursday to add your tutorials to our next craft party!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. I chose your adorable card DIY as my favorites and will feature it tonight. Come over and link up your latest projects to our craft party! It will open 7pm EST. and is new every Thursday! www.diy-crush.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφη ιδέα και για δωράκι.Σε παιδικό δωμάτιο θα δείχνει σούπερ.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντίνα μου είναι τόσο γλυκό και χαριτωμένο με τα λουλουδάκια και τη φουντωτή ουρίτσα!! Ξετρελάθηκα!! Και τα χρώματα που διάλεξες είναι τέλεια!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on