Shell ring DIY!

2:02 μ.μ.

Τώρα το καλοκαιράκι όλοι μας μαζεύουμε κοχύλια απο τις παραλίες. Τι θα λέγατε να τα κάναμε δαχτυλίδι? Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε! 
Διαβάστε πως να φτιάξετε αυτο το πανέμορφο δαχτυλίδι στο άρθρο μου που θα βρείτε στο Womanlike_emagazine, ένα καινούριο e-periodiko με πολλά ενδιαφέροντα και girly φυσικα θέματα! 
Κλικ εδώ  για τη συνέχεια του tutorial!

Everyone loves sea shells! Don't tell me you've never brought some of those home from the beach? If you have, how about making a ring with one of them? It's easier than you think! 
You can find the tutorial here (it's in Greek but with many pictures) 



You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Πάρα πολύ όμορφο δαχτυλιδάκι!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφο δακτυλίδι Ντίνα μου και οι οδηγίες σου στο περιοδικό πολύ αναλυτικές!! Μπράβο!! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραια ιδεα... ευκαιρια να εκμεταλευτουμε δημιουργικα τα κοχυλια που θα μαζεψουμε απο την παραλιά ;)
    Kαλές διακοπές!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο όμορφα γιατι να μην τα κανουμε δαχτυλίδι?

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο όπως και όλα όσα φτιάχνεις. Τόσο καλοκαιρινό!!! Συγχαρητήρια!!!! Φιλιά και καλημέρα

    ΥΓ. Πόσο όμορφο έχει γίνει το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ Χριστίνα μου! Ειμαι σε φάση ανανέωσης στο μπλογκ με το τελειωνει το καλοκαιρι θέλω να κάνω αλλαγες!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο και επίκαιρο.Με βοτσαλάκια πλακέ από την παραλία έχω φτιάξει κι εγώ.Το καμαρώνω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on