DIY Recycled ombre Christmas ornaments!

11:53 π.μ.

I told you before that my Christmas decoration was going to be minimal this year and that my tree is white. I thought that it would be cute to have some ornaments in white and gold and I was going to buy some plain white ones to make them ombre, but I came across these old ones that were off white, little beaten-up but also they had small amounts of glitter which was so cute! So I decided to recycle those instead and not buy anything new! (It came cheaper too!)

Όπως σας είπα και σε προηγούμενο ποστ φέτος η Χριστουγεννιάτικη μου διακόσμηση θα είναι μινιμαλ και θα έχω ενα μικρό λευκό δεντράκι αντί για το τεράστιο πράσινο που είχα κάθε χρόνο. Ήθελα να το στολίσω με μπάλες δίχρωμες λευκο-χρυσο οπότε σκέφτηκα να αγοράσω απλές λευκές και να τις βάψω όπως θέλω. Έπεσα πάνω σε κάποιες παλιές όμως (όχι ακριβως λευκές) και λίγο πολυ-καιρισμένες οπότε σκέφτηκα γιατι να μην μεταμορφώσω αυτές? (μου βγήκε και φθηνότερα!)


Here they are as they were before. All I used was bronze spray, beads and some elastic cord for jewelry.

Να πως ήταν πριν : σαγρέ, με λίγο γκλιτερ. Χρησιμοποίησα μπρονζε σπρέυ, χάντρες και ελαστική πετονιά (για κοσμήματα).


First, I took their caps off and spray painted them bronze (they were silver)

Πρώτα έβγαλα τα καπάκια τους και τα έβαψα και αυτα γιατι ήταν ασημί.


Then I took the ornament, put it into a coffee mug that was about it's size (it's fair to say the mug is ruined but I really don't mind, they are meant for Greek coffee and I don't drink Greek coffee, plus I have tons from wedding gifts) and spray painted the back like this.

Έπειτα έβαλα την μπάλα μέσα σε ενα φλυτζάνι που ήταν σχεδον στο μέγεθος της (φυσικά το φλυτζάνι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά για καφέ αλλα δεν με νοιάζει και πολυ γιατι έχω δεκάδες φλυτζάνια από δώρα γάμου και δεν πίνω και Ελληνικό!) και την έβαψα από την πίσω πλευρά.

Also I used some small beads and elastic jewelry cord to replace the ribbon that was used for hanging the ornament.

Τέλος, αντικατέστησα την κορδέλα που είχαν για να κρεμιούνται με χάντρες που τις έδεσα με ελαστική πετονιά. 


I had this gold wooden star ornament too that I purhased recently for 30 cents (can you believe it?)  so to spice it up I added a white tassel (which I painted) and used it at the top of my tree.

Συμπλήρωσα το δεντράκι μου με αυτό το αστέρι που το είχα αγοράσει σκέτο μόλις 0,30e (!) και του πρόσθεσα μια φουντίτσα που επίσης έβαψα.

Overall I'm very happy with my new ornaments! 

Γενικά είμαι πολυ ευχαριστημένη με τα ανακυκλωμένα μου στολίδια!
And my cute little white tree!

Και με το μικρο, λευκό μου δεντράκι!


I'm linking to these fabulous parties :













You Might Also Like

29 σχόλια

  1. They look so elegant!! Perfect for a sophisticated party, like they are wearing their formal wear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωωωωω!Μου άρεσε ιδιαίτερα η προσθήκη των χαντρων για το κρέμασμα και η φουντίτσα στο αστεράκι.Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα αυτες οι χαντρούλες μου αρεσαν πολυ! Δεν ξερω πως το σκεφτηκα! Καλες Γιορτες Αλέκα μου!

      Διαγραφή
  3. Πιστή στο χρυσό χρώμα που προτιμάς αναβάθμισες τις μπαλίτσες και τις έκανες "μπουκιά και συχώριο" που λένε... λατρεύω τους δημιουργικούς ανθρώπους και εσύ το έχεις Ντίνα μου. Φιλιά & καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πάρα πολυ Χριστίνα μου! Όπως πάντα η γνωμη σου μετράει! Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα, να χρησιμοποιήσεις παλιά στολίδια.
    Οι χαντρουλες, έκαναν την διάφορα όμως.
    Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω! Κι εγω αυτο πιστευω οι χαντρούλες ήταν αυτό το "κάτι" που έλειπε!

      Διαγραφή
  5. Απλό αλλά τ΄σο όμορφο με την μετατροπή που έκανες στα στολίδια σου....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. a!!! κουκλίστικες! υπεροχη μεταμόρφωση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι μπάλες αλλά και το αστέρι πολύ ιδιαίτερο με την ombre φούντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αυτό το αστέρι έκλεψε την παράσταση χαχα! Σ' ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  8. Love the color and the texture, Ntina! That two color tassel is so cute too, love it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το άσπρο με το χρυσό είναι φανταστικός συνδυασμός πολύ κομψός!! Μίνιμαλ και γουστόζικο το δεντράκι σου!! Και του χρόνου Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχος συνδυασμός Ντίνα!!! Και αν και μικρό, το δεντράκι σου είναι πανέμορφο. Και του χρόνου & Καλές Γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια γλύκα το λευκό δεντράκι πήρε την λάμψη από τα στολίδια! Πολύ όμορφη ιδέα thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η φουντιτσα,το αγαπημενο μου!Εχω μια εμμονη με αυτες.Και του χρονου να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντίνα μου πανέμορφο το έκανες το δεντράκι με τα τόσο φανταστικά στολίδια που έφτιαξες!! Είναι τέλεια, κομψότατα και λαμπερά και τα έχεις τόσο προσεγμένα στις λεπτομέρειες όπως οι χαντρούλες!! Την φουντίτσα ειδικά την λάτρεψα!! Και του χρόνου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Amazing diy :) Great post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. They are perfect! What a brilliant idea to use the cup to do the ombre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on