How to make baptism favors! - Πως να φτιάξω μαρτυρικά βραχιόλια!

2:22 μ.μ.

Today I'm sharing a very easy project over at cut out and keep. It's an idea of how to make baptism favors. In Greece we call them "martirika" and they are given to the guests when a baby is baptised. Traditionally they are in the form of pins but these days people choose to hand out bracelets (for the women) too. Check out the full post here to see how you can make a version of these bracelets.

Μιας και άρχισε πλεον και η εποχή που οι βαφτίσεις πληθαίνουν, σήμερα σας έχω μια εύκολη και γρήγορη ιδέα για το πως να φτιάξετε μόνοι σας μαρτυρικά βραχιολάκια! Τις πλήρεις οδηγίες μπορείτε να τις δείτε εδω. 
Αν θέλετε περισσότερες ιδέες για μαρτυρικά αφήστε σχόλιο να σας ετοιμάσω κι άλλα! 

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πάρα πολύ όμορφο Ντίνα μου! Τώρα θέλω και άλλο βαφτιστήρι χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Very pretty Ntina! And they make great gifts for everyday too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο τα πιο εμπεριστατομένα που έχω δεί!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα τα μαρτυρικά Ντίνα μου!! Μου αρέσει ιδιαίτερα το χρώμα τους, αλλά και το σχέδιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on