Guest post from "Sunday at home" : 4 usefull tips for finding inspiration for your next project!

10:30 π.μ.

Σήμερα έχω τη χαρά να φιλοξενώ το πρώτο μου guest post! Η Κατερίνα από το αγαπημένο "Κυριακή στο σπίτι" έρχεται στο happy, girly, crafty με μερικά πολύ χρήσιμα και πρωτότυπα tips που θα μας βοηθήσουν να βρούμε έμπνευση για το επόμενό μας project! Πιστεύω ότι θα βρείτε τις συμβουλές της πολύ χρήσιμες! Για την Κατερίνα και το "Κυριακή στο σπίτι" σας έχω ξαναμιλήσει πρόσφατα όταν φιλοξένησε κι εκείνη ένα ποστ μου! Στο blog της θα βρείτε tips οργάνωσης, καθαριότητας, μαγειρική,πρωτότυπες κατασκευές και πολλά άλλα! 

Today I'm super excited to have my first guest post! Katerina from "Sunday at home" is sharing with us some really useful tips for finding inspiration for our next project! As I've told you before (when I shared a guest post there) "Sunday at home" is the place where Katerina shares cleaning and organising tips, recipes, genius hacks, crafts and many more!



Όταν η Ντίνα μου ζήτησε ένα guest post για το blog της αμέσως άνοιξα τα χαρτιά μου και της έστειλα καμιά 10αριά ιδέες να διαλέξει! Στάθηκε στις ιδέες κάτω από το θέμα “έμπνευση” και έτσι επιτέλους έπιασα το πληκτρολόγιο για να απαντήσω στην κλασσική ερώτηση που δέχομαι από φίλους και αναγνώστες του Κυριακή στο σπίτι: “Πως βρίσκω όλες αυτές τις ιδέες για Projects και αναρτήσεις”.


When Ntina asked me for a guest post for her blog I opened my notes and send her around 10 ideas for her to choose from! She picked the ideas under the subject “Inspiration” and finally I took my keyboard and started writing the answer to the most common question of friends and Sunday at Home followers: “How do I find the inspiration for my Projects and posts”.


Πως ξεπερνάς το design burn-out;


How to overcome design burn-out?

 
Άλλαξε περιβάλλον (tip 1)

Βγες έξω από το σπίτι! Μια βόλτα στην πόλη, στα μαγαζιά, στην εξοχή ή ακόμα και ένα ταξίδι θα σε γεμίσουν φρέσκες ιδέες. Πάρε την φωτογραφική σου μηχανή και ψάξε εκεί έξω δίνοντας προσοχή στις λεπτομέρειες. Μια βόλτα σε ένα μουσείο μπορεί να σου δώσει την έμπνευση για το επόμενο κόσμημα ή ακόμα και για το χρώμα που θέλεις να βάψεις τους τοίχους στο σαλόνι σου! Ένα graffiti θα σου δώσει τον επόμενο χρωματικό συνδυασμό για το πλεκτό σου και ένα δείπνο σε ένα εστιατόριο θα σε εμπνεύσει για να οργανώσει όμορφα τις κουτάλες στην κουζίνα σου! Απόλαυσε τον κόσμο που ζεις μέσα!


Change the scenery (tip 1)

Get out of the house! A small walk to your city, a market or a mountain will fill you with fresh ideas. Take your camera and search for the inspiration outside, making note of all the details. A museum visit will inspire you for your next jewelry creation or for the new paint color of your living room! A graffiti will tell you the color combination for your crochet and a restaurant dinner will inspire you to organize your kitchen utensils beautifully! Absorb the world you live in!


Ξέχνα το Project σου (tip 2)

Κάνε ένα διάλλειμα και το πιο σημαντικό: Κλείσε το Pinterest! Πείτε μου αλήθεια πόσοι από εσάς κλείσατε το pc και πιάσατε να φτιάξετε μια ιδέα που είδατε; Εγώ πάντως ποτέ! Θα χαζεύω και θα αποθηκεύω για ώρες ώσπου να πάθω χειρότερο burn-out από αυτό που είχα πριν και εννοείται δεν θα φτιάξω τίποτα! Δώστε στο μυαλό σας λίγο χώρο να ηρεμήσει και επιστρέψτε στο παραπάνω tip ή κάντε και κανένα καθάρισμα στο σπίτι (ορίστε γιατί τελικά καταλήγω στις αναρτήσεις Καθαριότητας στο τέλος!).


Forget your Project (tip 2)

Take a break and most importantly: Turn off Pinterest! Please raise your hand if you have ever turned off your pc and started making something that you saw. Never! I will usually stay there and browse ideas until I get an even worse burn-out and of course create nothing! Give your brain some space to relax and go back to the first tip or even get up and clean your house (no wonder I end up writing Cleaning posts at the end!).


Κάνε κάτι διαφορετικό δημιουργικά (tip 3)

Όταν μας λείπει η έμπνευση συνήθως καταλήγουμε σε γνωστές τεχνικές και δημιουργίες που έχουν ήδη πετύχει με αποτέλεσμα την επανάληψη. Πρέπει λοιπόν να πάρουμε το ρίσκο και να δοκιμάσουμε νέες τεχνικές και υλικά. Αν ας πούμε φτιάχνεις διακοσμητικές κατασκευές δοκίμασε να κάνεις μερικά μαθήματα ζωγραφικής ή αν έχεις blog μαγειρικής δοκίμασε να κάνεις μαθήματα φωτογραφίας! Ακόμα και εγώ αν έπαιζα φωτογραφίζοντας φράουλες μια Πάβλοβα θα την ονειρευόμουν μετά! Κοινώς και οι μυς της δημιουργικότητας θέλουν τη γυμναστική τους.


Get creative in a different way (tip 3)

When we are lacking in creativity chances are we end up doing the same things using the same techniques resulting repetition. We have however to take the risk and try different materials and skills. If you are making decoration crafts, try taking painting lessons or if you are a food blogger try taking photography lessons! Even myself if I was photo shooting some strawberries I would dream of a Pavlova afterwards! Flex and stretch your creative muscles!

  
Επικοινώνησε (tip 4)

Μίλα με γνωστούς, αγνώστους, φίλους, τη μαμά σου και άκουσε τι τους απασχολεί, τι τους αρέσει, τι φοράνε κλπ.! Μήπως πήγαν αυτοί σε κανένα μουσείο στο Παρίσι και σου μεταδώσουν έμπνευση ή μήπως δεν βρίσκουν το κόσμημα που θέλουν να ταιριάζει με το χ φόρεμα και σου δώσουν την ιδέα να το φτιάξεις εσύ;


Communicate (tip 4)

Talk with people, friends or strangers and even your mother and listen to their worries, their likes, watch what they are wearing etc.! Maybe they went to a museum in Paris and you can gather inspiration or maybe they can’t find a jewelry to set with their x dress and you would make it!
 
  
Για πάμε να τα κάνουμε όλα τα παραπάνω πράξη λοιπόν! Αλήθεια εσείς πως ξεπερνάτε το burn-out (tip 4); Εμένα έμπνευση μου σε αυτή την ανάρτηση ήταν φυσικά η Ντίνα (tip 4) και ο γείτονας μου που έπαιζε πιάνο όλο το πρωί (tip 2). Στη μέση κάπου του γραψίματος μαγείρεψα κοτόπουλο με άγριο ρύζι (tip 3) και από το παράθυρο του σπιτιού μου αυτή τη στιγμή θαυμάζω την ανθισμένη αμυγδαλιά (tip 1)! Ντίνα μου σ’ ευχαριστώ πολύ που με φιλοξένησες στο όμορφο και γεμάτο έμπνευση blog σου!


Let’s practice now all of the above! What’s your way of dealing with burn-out (tip 4)? My inspiration for this post was of course Ntina (tip 4) and my neighbor who was playing the piano all morning (tip 2). After some writing I took a break and cooked chicken with wild rice (tip 3) and out of my window right now I am gazing at a blossom almond tree (tip 1)! Ntina thanks a lot for hosting my thoughts on your beautiful and inspirational blog

Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ που ετοίμασες αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο ειδικά για τους αναγνώστες του "happy, girly, crafty"! Ήταν μεγάλη μου χαρά να σε φιλοξενήσω! 
Μπορείτε να βρείτε το "Κυριακή στο σπίτι" και στα social media εδώ :
Google +
Pinterest
Facebook
Instagram

 

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Ntina you have a wonderful blogger on your blog today. I always read and follow Katerina. And indeed Katerina you are full of great ideas here. Especially for us living in Greece inspiration is just out the door.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mary, I couldn't agree more with you about Katerina! I'm so happy she trusted me with her amazing post, I really like the way she writes!

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές παγιδεύοντας στο PC αλλά πάλι βρίσκουμε τρόπους διαφυγής και νέων δικών μας εμπνεύσεων.Εγω τουλάχιστον έχω την ζωγραφική μου και πολλές δημιουργικές ασχολίες με το ράψιμο.Παντως όλες οι προτάσεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες...Φιλάκια και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολυ τυχερή Μαρία που έχεις πολλές δημιουργικές διεξόδους! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ντίνα μου ήταν μεγάλη χαρά για μένα να συνεργαστούμε! Είδες τελικά η έμπνευση έρχεται και από την επικοινωνία και τη συνεργασία με άλλους bloggers! Σ' ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες τη δυνατότητα να μοιραστώ τις σκέψεις μου με τους αναγνώστες του Happy Girly Crafty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά ήταν όλη δική μου! Σε ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες τη δουλειά σου και για την άψογη συνεργασία!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα προσέγγιση και πολύ ωραίο το θέμα που διαλέξατε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Χριστίνα οι ιδεες της Κατερίνας ειναι πολυ ενδιαφέρουσες!

      Διαγραφή
  5. Valuable pieces of advice, indeed! Some of them I do intentionally but some come out of nowhere, like I started sketching on my tablet software at the end of last year and I never had a talent for drawing (still haven't) :) Obviously, I needed an outlet for my creativity :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με ενα καφε και υπνο! γιατι η αληθεια ειναι ότι αμα ειμαι ξεκουραστη, τα παω καλυτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ισχύει και για μένα Ζήνα μου! Ειδικά το πρωί με τον πρώτο καφέ είμαι στα καλύτερα μου!

      Διαγραφή
  7. Με ένα καφέ και ησυχία μπορώ να ξεκινήσω!!! Ήλιος και θετική επίσης διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ και για μενα καφες και ησυχία ειναι απαραίτητα!

      Διαγραφή
  8. Πάντως και εγώ έχω κολλήσει για ώρες στο pinterest, μπορεί να έχω βρει τουλάχιστον 10 πράγματα που θέλω να δοκιμάσω να φτιάξω και στο τέλος καταλήγω με μία κούπα καφέ στο καναπέ αγκαλιά με το λαπτοπ να ψάχνω κάτι άλλο.. στο Pinterest εννοείται, δεν αλλάζω συνήθειες.. :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις όλοι συνήθως το ίδιο κάνουμε! Ώρες μπορώ να χαζεύω στο pinterest!

      Διαγραφή
  9. Μια χαρά τα λες! αλλά εγώ ακόμη είμαι στο.. burn out! ίσως γιατί εκεί που πάω λίγο να ...."δημιουργήσω" μια ιδέα ακούω ένα "μαμάααα" και καταρρέει η σκέψη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια ανάρτηση κορίτσια! Αυτό με το Pinterest το έχω πάθει κι εγώ και το αποφεύγω γιατί αν μπω ξεχνιέμαι με τις ώρες. Φιλάκια πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on