Free printable Valentine's day cards plus free graphics! / Δωρεάν εκτυπώσιμες κάρτες Αγ. Βαλεντίνου συν δωρεαν γραφικά!

10:39 π.μ.

February is here! I hope you all have a great month! It's been a while since I've posted anything but I'm pretty busy preparing new things! Today I thought I should make some Valentine cards for you to print! I admit this day doesn't mean much to me but I do love cute hearts and cute designs!

Καλό μήνα! Έχω πολλές μέρες να κάνω ανάρτηση αλλά ειμαι σε μια φάση αλλαγών και έχω πολλά που ετοιμάζω! Σήμερα όμως σκέφτηκα να σας ετοιμάζω μερικά "δωράκια"! Έφτιαξα  καρτούλες για του Αγ. Βαλεντίνου! Βέβαια δεν μπορώ να πώ οτι είναι η αγαπημένη μου γιορτή αλλά μου αρέσουν πολύ (όπως ξέρετε) οι καρδούλες και οι όμορφες εικόνες!



Απλά κάντε δεξι κλικ στην παρακάτω εικόνα και αποθηκεύστε τη στον υπολογιστή σας!

Just right click on the following picture and save!


Αλλά δεν είναι μόνο αυτά! Σας έχω κι άλλα ψηφιακά "δωράκια"! Αν θέλετε να φτιάξετε τα δικά σας εκτυπώσιμα για του Αγ. Βαλεντίνου (και όχι μόνο!) σας έχω ετοιμάσει μερικές καρδούλες! Σε αρχεία png που μπορείτε να επεξεργαστείτε και να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα! Απλά κάντε κλικ στα παράκατω λινκ:

Wait! Don't go away just yet! There are more freebies in this post! I've prepared some cute hearts for you to use in your graphics! Go ahead and click the following links and the download will automatically start! These are PNG files. Enjoy!

rainbow heart 
gold glitter heart
pink glitter heart


Ελπίζω να σας αρέσουν! Θα τα πούμε σύντομα!

I hope you like them! See you soon! 

I'm linking this to these fabulous parties :
bloggers-brags-pinterest-party 


You Might Also Like

17 σχόλια

  1. ωραία τα εκτυπώσιμα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. <3 θα τα εκτυπώσω άμεσα!!! <3 Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi Ntina, all your Valentine cards are super cute! My favourite is the one with the heart in the center and Love....simply chic! Thanks for sharing! Pinned!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και οι τρεις είναι υπέροχες Ντίνα μου!!! Πειράζει που έχω όμως αδυναμία στην χρυσή; Καλημέρα και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω ότι η χρυση γραφει το ονομα σου χαχα. Ελπίζω να σου φανει χρησιμη καποια στιγμη! καλό μηνα! φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφες καρδουλες Ντίνα μου,λατρεία την ρόζ.... Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχ αυτή με τις κουκουβάγιες είναι τέλεια! Ευχαριστούμε πολύ Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. These cards are adorable! Thank you for linking up to the Bloggers Brags Pinterest Party. I have pinned this post to the Bloggers Brags Board.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες κάρτες!! Εγώ ξετρελάθηκα με την κάρτα με τις κουκουβάγιες και με τις καρδούλες φυσικά!! Ευχαριστούμε πολύ Ντίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on