Cord statement necklace

9:35 μ.μ.

I'm all about the necklaces lately! This time I made one again with leftover cord!

Mε την άφιξη του φθινοπώρου εχω πάθει ένα μικρο κόλλημα με τα κολιέ! Εφτιαξα λοιπόν άλλο ένα με κομμάτια απο κορδόνι που είχαν περισσέψει!



Here are the materials I used :
-cotton cord (rope) in 3 different colours
-glue
-magnetic clasp
-faux stone cabochon
-flat aluminium wire

Να τα υλικά μου:
-κορδόνι ορειβατικό σε 3 διαφορετικά χρώματα
-κόλλα
-μαγνητικό κούμπωμα
-καμποσόν με πέτρα
-φλατ συρμα αλουμινίου


Start by placing the cords the way you like. The two smaller pieces were the same length and I used the black one as the primary color.
It's hard to keep them in place so add a dab of glue between them to make it easier.

Για αρχή έβαλα τα κορδόνια μου σε σειρά φτιάχνοντας το σχέδιο μου. Τα δυο μικρότερα κομμάτια ήταν ίσα αλλά το μαύρο μεγαλύτερο. 
Για να μείνουν στη θέση τους έβαλα λίγη κολλα μεταξύ τους.


Then cut two pieces of your wire and use it to wrap the cords together so they stay together. You can wrap that wire with your hands, it's very flexible. Just make sure to tack the ends nicely at the back using pliers. 

Έκοψα 2 κομμάτια απο το σύρμα και τα τύλιξα στις άκρες των κορδονιών σφιχτά για να τα κρατήσει στη θέση τους. Μπορείτε ακόμη και με τα χέρια σας να χρησιμοποιήσετε αυτο το σύρμα. Έπρεπε όμως να χρησιμοποιήσω την πένσα μου για να πιέσω το σύρμα στην πίσω πλευρά και να το "κρύψω" ώστε να μην ενοχλεί όταν το φορέσω.





Now glue the cabochon in the middle. When using this really strong glue, make sure to use it in a good ventilated room or outside.

Επειτα κόλλησα το καμποσόν στη μέση. Εδω πρέπει να υπενθυμίσω πως όταν δουλευετε με τόσο ισχυρές κόλλες καλό είναι να είστε σε εξωτερικό χώρο ή κοντά σε ανοιχτό παράθυρο. 


Finally you'll need to glue the clasp. The ends of this cord fray easily so to be able to fit them in the clasp a good trick is to cover them with some tape first.

Τέλος, κόλλησα το μαγνητικό κούμπωμα. Αυτα τα κορδόνια έχουν την τάση να ξεφτίζουν γρήγορα και εύκολα οπότε ένα καλό κόλπο είναι να τυλίγετε τις άκρες τους με λίγη ταινία πριν τα κολλήσετε.


Glue them, let it dry and you are ready!

Μόλις στεγνώσε η κόλλα το καινούριο μου κολιέ ήταν έτοιμο!


I love the way the mint color combines with the gold and the black. Don't you?

Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ο τρόπος που το μεντί χρώμα συνδυάζεται με το χρυσό και το μαύρο. 



I'm linking this post to these fabulous parties :

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. Ντινα μου το έφτιαξες πολύ όμορφο!!! Άνετα θα το φορούσα πρωί και βράδυ !!! Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. It looks so classy. I like the colours you chose. I should try and create a piece of jewelry one day too, since it seems like so much fun and very creative. Have a great day Ntina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα χρωματα που χρησιμοποιησες ειναι απλα υπεροχα! πολυ ομορφο αποτελεσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κολιέ με τα φαρδια κορδονια μου αρεσουν παρα πολύ!
    Ειχα πάρει ενα hand made το καλοκαίρι και δεν βαρεθηκα να το φορώ ;)

    Καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι σίγουρη! Ειναι πολυ ευκολοφόρετα!!!
      καλη εβδομαδα και σε σενα :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα για τόσο απλά υλικά!Μπράβο, Ντίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγειά σου Ντίνα μου! Αγαπώ και εγώ πολύ τα κολιέ αυτή την περίοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με την Δέσποινα. Πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα και τόσο εύκολα... τελικά δεν είναι ανάγκη να είναι περίπλοκο για να είναι όμορφο. Μπράβο Ντίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισα-ισα που νομίζω πως οσο πιο απλό ειναι τόσο πιο όμορφο! Ευχαριστω πολυ Χριστίνα μου :)

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραία χρώματα.Θα μου άρεσε και σε βραχιόλι.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μού άρεσε ο χρωματικός συνδυασμός που επέλεξες! Σούπερ το αποτέλεσμα! Καλοφόρετο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φοβερό μπράβο πολλές φορές για την όμορφη κατασκευή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντίνα μου τα χρώματα συνδυάστηκαν πολύ όμορφα και όλο το αποτέλεσμα είναι πολύ κομψό και εντυπωσιακό!! Μπράβο!! Καλοφόρετο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hi Ntina,
    this is simply BEAUTIFUL!!!!!!!!!! Thank you for linking this up at SHARE IT 33. A new party will open again tonight/tomorrow and we hope to see you there again! ~ Rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on