How to make a trendy faux fur pompom bag charm!

10:55 π.μ.

Today I'm really happy to share something I've wanted to make for too long! A faux fur bag charm like those giant ones everyone seems to have on their bags these days! I'm sure you've seen them before! I could just go out and buy one but what's the fun in that? (Also I'm pretty sure it would cost me more!)

Ξέρω εχω χαθεί! Μερικές φορές οι προτεραιότητες αλλάζουν και δεν υπάρχει διάθεση για κατασκευές δυστυχώς. Ευτυχώς για μένα η συγκεκριμένη κατασκευή μου έφτιαξε το κέφι! Ήθελα πολύ καιρό να φτιάξω ένα γούνινο διακοσμητικό-μπρελοκ για την τσάντα μου. Μην μου πείτε ότι δεν τα έχετε δει? Είναι παντού! Θα μου πείς μπορούσα απλά να το αγοράσω αλλά δεν θα είχε πλάκα έτσι! (και σίγουρα θα μου έβγαινε και πιο ακριβο!)


































Do you want to see how I made my own fur bag charm? Read on! 


Θέλετε να δείτε πως έφτιαξα το γούνινο διακοσμητικό για την τσάντα μου? Διαβάστε παρακάτω!
 



 
I found these faux fur pompoms on ebay and they had a loop made from elastic on the inside so I could pretty much attach anything on that! 

 Τα γούνινα πομ πομ τα αγόρασα από το ebay και είχαν στο κέντρο τους μια θηλειά στην οποία μπορούσα να κρεμάσω ότι ήθελα!




I chose to attach chain with the help of a jumpring.

Χρησιμοποιώντας ενα κρικάκι, κρέμασα ενα μικρό κομμάτια αλυσίδας.
On the other end of the chain I attached a really big lobster clasp.

Στην άκρη της αλυσίδας έβαλα ενα τεράστιο κούμπωμα "παπαγαλάκι".
I could leave it like this but then I came across these leftover rhinestones I had from this necklace. So I just had to add some more bling!

Θα μπορούσα να το αφήσω έτσι αλλά έπεσα πάνω σε αυτά τα κρύσταλλα που είχαν περισσέψει από αυτό το κολιέ. Έτσι δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να προσθέσω λίγη λάμψη ακόμα!




I went with the beige one for my bag but I love the wine red too!

Τελικά χρησιμοποίησα το μπεζ αλλά και το μπορντώ δεν είναι τέλειο?




What do you think? Would you like one of these faux fur pompoms for your bag or your keys?

Πως σας φαίνεται? Θα θέλατε ενα τέτοιο διακοσμητικό για την τσάντα σας ή για τα κλειδιά σας?



P.S. It goes without saying that I would never use real fur!

* Εννοείται πως δε θα χρησιμοποιούσα ποτέ αληθινή γούνα! *


I'm linking to these fabulous parties :
create it Thursday
creative spark 
Your whims Wednesday 
diy crush party 
Two uses Tuesday 
SHARE IT
merry Monday
The Wednesday showcase 
really crafty link-party 




You Might Also Like

23 σχόλια

  1. Είναι τόσο όμορφα απαλά τέλεια Ντινάκι μου...και τόσο κομμψά....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω για την τσάντα μου αλλά για τα κλειδιά μου σίγουρα θα ήθελα ναι. Είναι τόσο χουχουλιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beaaaaaaauuuuutiful! I am ordering some pompons on ebay right now!!

    Be | lovefrombe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh lala!!! These look so cool and cute all at the same time!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα! Ευχαριστούμε για το DIY!
    ΧΟ,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Love your pom poms Ntina! And adding a gem to it makes it look even more classy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ όμορφοοο..... για δες λίγο το αρθρο μου... σε έβαλα στα αγαπημένα μου blog .... για να απαντήσεις κάποιες ερωτήσεις... http://histoiresderoses.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ax έγινε τέλειο!!! Πολύ γλυκούλι !! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. These are so much fun! I love the look of pompoms :) Thank you for linking up with Merry Monday this week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααα τι ωραιο... τρελαινομαι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. So cute! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party this week! Pinned!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο γούτσου γούτσου!!! Έχω μία τέτοια κλειδοθήκη και πάντα με κάνει να χαμογελάω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

featured on

Totally Tutorials Blog

featured on

Refashion Nation

featured on

featured on